UNDERWORLD neboli podsvětí

Dne 27.10.2017 k nám s novým updatem přislo Podzemí pod Pevností neboli Underworld.

Hodně věcí je tam zatím nejasných, takže to tu budu přikládat a určitě i měnit podle toho, co se kde dozvím. Zatím jsou oficiální věci tady na fóru hry nebo v helpu.

Dne 3.11.2017 proběhl opravný update viz. fórum. Opraven byl "Stroj času", šance nalezení Srdce temnoty navýšena z 20 na 33% a také se snížil čas výstavby jednotlivých částí podle toho, jakou máte úroveň Dělnické ubikace v samotné Pevnosti.


Největším přínosem k samotné hře jsou tyto tři věci:

1. Jedna z "budov" resp. částí podzemí - Zlatý důl vám přidává zlato do hry.
2. Další část "Stroj času" vám zřejmě umožní nějak "uložit" nevyužitý čas z úkolů v Hospodě resp. touhu z dobrodružství toho dne (jen zakladni čas bez piv) a využít to později. A také by měla přidávat touhu do hospody.
3. Třetí část "Gladiátor cvičitel" přidává něco ke kritickým zásahům vaši postavě, vašim pomocníkům ve Věži a mazlíčkům. Nezvyšuje to šanci na kritický zásah, ta je pořád max.50% počítáno ze štestí, ale navyšuje poškození k výsledné ráně (damage), stejně jako očarování zbraně svitkem u Čarodějnice "Meč pomsty", takže dáte větší ránu protivníkovi.

Ostatní části jako Srdce Temnoty, Brána do Podsvětí, Extraktor duší, Mučírna, Skřetí jáma, Trolí blokáda, Správce, vám dopomáhají k tomu, aby jste vůbec vystavěli Podsvětí/Underworld. Celkem tu máme 10 budov nebo spíš částí Podsvětí. Všechny části mají max. 15 levelů resp. úrovní.

Shakes and Fidget Underworld

Pokud jste zvědaví, jak vypadá celé Podsvětí, tak se můžete podívat sem. ALE POZOR!, jestli si nechcete zkazit překvapení, tak neklikejte. SIMULÁTOR PODSVĚTÍ

Ale zpět pěkně na začátek, ja se vlastně do Podsvětí dostat

Vše záčíná tím, že vám musí padnout "Srdce Temnoty" v samotné Pevnosti v "Dolu na drahokamy" (min. úrověň dolu 10, šance na padnutí by mělo být (od nového updatu) 33%, a musíte mít otevřenou Věž). Srdce Temnoty je mystický kámen, který patří rohatému červenookému démonu. Srdce se vám objeví v inventaři, které přetáhnete na postavu (jako třeba kamení nebo dřevo, co padá o houbovém eventu). Potom se objeví vlevém-dolním rohu Pevnosti klasická mince jako u přepínání Podzemí a Stinného světa. A můžete se pustit do budování podzemí. Je to hodně podobné samotné Pevnosti, ale jsou tam rozdíly.



Suroviny na stavění aneb jak sbírat duše

Stejně jako u samotné Pevnosti potřebujete k budování Underworldu stavební suroviny (kromě zlata a času, který se opět dá zkrátit pomocí hub). Ale ne už dřevo a kamení, ale budete potřebovat "Duše padlých hrdinů" .
Tyto dušičky získáváte dvojím způsobem:

1. Duše padlých hrdinů můžete "těžit" v časti podzemí "Extraktor duší". Funguje jako "Akademie" v Pevnosti, kde se vám samočinně načítají duše a vy je jen musíte "vysypat", protože je tam max. počet duší a když se dostanete na max. tak se přestanou duše přidávat a vy o ně přijdete tím pádem. Max. počet duší a taky kolik dušiček za hodinu vám bude přidavat, to zaleží na výši úrovně samotného "Extraktoru duší". Stejně jako v Akademii s expy.
2. Druhý způsob, jak získat duše je z bojů, resp. cituju z fóra : "Můžete nalákat až 5 nic netušících hrdinů do svého Podsvětí každý den. Přenechte tuto špinavou práci vaši armádě skřetů, trolů a správci. Poražte hrdinu a získejte jeho duši! " Což v podstatě znamená, že 5× za den (a to se možná bude moct navýšit úrovní "Brány do Podsvětí", ale nevím to jistě) můžete v Síni slavy (do které se dostanete přes tlačítko "Najít hrdinu" vpravo-dole) si vybrat hráče, proti kterému budete bojovat se svými skřety (část Skřetí jáma), troli (Trolí blokáda) a se Správcem (část Správce). Nejsem si jist, jestli tito skřeti atd. nebudou i bránit, fakt zatím nevím. Když vyhrajete souboj, dostanete dušičky. O těchto bojích ještě bude řeč dále. Velký vliv na počtu získávání duší z bojů má úroveň vylepšení části "Mučírna", která přidává s každou její úrovní 10% k zisku duší (takže teoreticky až 150% více duší z každého boje, ale to není ověřeno).


Souboje o dušičku aneb lákání hrdinů do podsvětí

Souboje jsou založené na principu bojů vašich skřetů, trolů a Správce (vaše postava ani pomocníci do bojů nezasahují) proti vybranému hráči (jako by jste si ho vybrali v Síni slávy). Tento hráč nebo taky "hrdina" se brání sám. Možná s přibývajícím levelem se bude bránit se svými skřety a troly, ale nepřijde mi to logické. Na druhou stranu je u skřetů v popiskách v Podsvětí, že jsou "první obranou linií", u trolů je napsáno "Trolové představují efektivní ochranu před útočícími hrdiny" a jejich část v Podsvětí se jmenuje "Trolí blokáda" atd. Není tam nic o útočení, ale o obraně. Tak se časem uvidí.

Co je ale dobré je, že skřeti, ani trolové se Správcem, vyslaní do boje "neubývají", jako třeba bojovníci v samotné Pevnosti se nevrací z boje a musíte je stále dokola cvičit. Tady máte pořád stejný počet skřetů atd.

O skřetech, trolech a Správci budu psát v podkapitolách o "Skřetí Jámě", "Trolí Blokádě" a "Spravci". Pochopitelně čím více skřetů atd. a čím více budou vylepšení, tím máte větší šanci na výhru v souboji.

Takže pokud si vycvičíte alespoň jednoho skřeta a otevřete "Branu do podsvětí" alespoň na 1. úroveň, můžete začít bojovat, resp. hledat hrdiny, které vlákáte do svého podsvětí a získáte z něj dušičky. Přes tlačítko vpravo-dole "Najít hrdinu..." se dostanete do řekněme "Síně slávy" nebo seznamu hráčů/hrdinů na serveru. Hra samotná vám vybere vhodného soupeře, ale můžete si vybrat klidně jiného. Těchto soubojů můžete provést 5 za den (možná tento počet půjde zvednout vylepšením "Brány do podsvětí, ale to nemám nijak ověřeno"). Takže vybírejte s rozumem.

Hrdinu, kterého chcete porazit/nalákat do Podsvětí, si můžete sami vybrat (resp. změnit), ale ... existuje tu taková věc, něco jako "vhodná úroveň hrdiny", která se zvyšuje o jedničku při vyhraném souboji. Když prohrajete, tato úroveň se sníží (nevím přesně o kolik, dodám později). To znamená, že začínáte s "vhodnou úrovní soupeře" na úrovni 1, takže hra vám předvybere hráče na úrovni jedna. Pokud ho porazíte, tato úroveň se zvedne na 2 a v dalším souboji vám hra předvybere hrdinu na úrovni dva. Když opět vyhrajete, úroveň se zvýší na 3 a v dalším souboji je vhodný soupeř na úrovni tři ... Pokud by jste ale prohráli, spadne tato úroveň opět na 1. (byl jsem na úrovni 9, prohrál jsem a spadl na úroveň 4).

  • Pokud si vyberete hrdinu na vyšší úrovni, než je "vhodná úroveň", nezískáte více dušiček, takže nemá smysl přeskakovat.
  • Pokud vyberete ale nižsí úroveň hrdiny, než je "vhodná úroveň", získáte méně dušiček.

Takže je vhodné dodržovat tuto "vhodnou úroveň" a tím dostávat max. počet dušiček v daném souboji. Pozice hrdiny v seznamu nejspíš nehraje žádnou roli, takže to není jako v boji v Aréně, kdy když porazíte soupeře v žebríčku na pozici nad vámi, tak získáte více expů, když na pozici hoodně méně jako vy, tak nemusíte získat žádné expy. V podsvětí se pozice nebere, jen úroveň samotného hrdiny.

Tuto "vhodnou úroveň" poznáte jasně, protože hra vám sama předvybere hrdinu dané úrovně, ale je i napsána nově v Podsvětí dole-uprostřed jako "Max. duší na úrovni xxx+" (nad tím je právě vypsáno, kolikrát jste ten daný den bojovali "Nalákaných hrdinů x/5") .

Maximalní "vhodnou úroveň" na kterou se můžete vyhranými souboji dostat určuje úroveň "Brány do podsvětí", např. na úrovni 1. je to max. 35-tá úroveň hrdiny.

Čím vyšší je "vhodná úroveň", tím bojujete pochopitelně s hrdiny vyšší úrovně a tím padem pochopitelně i získaných dušiček bude více, takže by se každý měl snažit si udržovat vyšší a vyšší "vhodnou úroveň" tím, že nebude prohrávat.

Jestli chcete získávat více dušiček z těchto vyhraných soubojů, resp. z každého hrdiny vtaženého do podsvětí, tak musíte navyšovat úroveň "Mučírny", která by vám měla dávat za každé vylepšení o 10% dušiček navíc (jestli to bude až 150% při max. možné 15-té úrovni Mučírny, to zatím nevím). O kolik dušiček jste při výhře dostali díky Mučírně je připsáno po skončení souboje modře.

Další věci pilně sepisuju, tak vyčkejte, není to jednoduché to všechno popsat.