Kalkulačka kritických zásahů
Pravděpodobnost kritických zásahů asi nemá cenu popisovat, co znamená. Každá postava ve hře má šanci na pořádný, kritický zásah protivníka či-li dát nejvyšší možné poškození jeho zbraně a hlavní vlastnosti (nepočítám vykrytí, obranu atd.).Tato šance se zvyšuje, čím větsí máte "vylepšený" atribut Štěstí u své postavy, ale také závisí na úrovni protivníka! na což mnozí zapomínají.
Vzorec pro výpočet kritických zásahů je oficiálně:
pravděpodobnost kritických zásahů = štěstí * 5 / (úroveň protivníka * 2)
Každá postava má však omezení na max. 50% šanci a nezáleží ani na rase či třídě postavy.
U informací o vaší postavě je výpočet krit. zásahů vypočítaný tak, jako by váš protivník měl stejný level jako vaše postava tzn. jakou máte šanci na krit, když budete bojovat se sebou rovným nepřítelem. Ale pokud budete bojovat s nepřítelem jiného levelu (úrovně), tato šance se rapidně mění a to si někteří hráči neuvědomují. Ikdyž mají u své postavy napsáno, že mají např. 50% šanci na kritický zásah, tak třeba v podzemí bojují s bossem o 100lvl vyšším a jejich šance na krit. je rázem poloviční.
Bohužel i omezení na max. 50% vám neřekne, jestli máte dost vylepšené stěstí na další, silnějsí protivníky a i proto vznikla tato kalkulačka.